May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۸۹۷۳
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
0
پول‌نیوز - رییس پلیس راه استان سمنان از انسداد محور سمنان-ساری خبر داد.

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگویی اظهار کرد: بارش شدید برف در این محور موجب مسدود شدن این محور مواصلاتی شد که سمنان را از طریق محور شهمیرزاد- کیاسر به ساری متصل می‌کند.

وی از اعزام تیم‌های امدادی و راهداری برای باز کردن این مسیر خبر داد و افزود: در حال حاضر بارش برف در همه محورهای منتهی به شمال در جریان است و عبور از گردنه‌های استان سمنان تنها از طریق زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

رییس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه تردد در برخی محورهای این استان به دلیل تشدید بارش برف با مشکل مواجه شده خاطرنشان کرد: علاوه بر انسداد محور سمنان-ساری، در حال حاضر بارش شدید برف سبب شده که تردد از گردنه‌های خوش‌ییلاق، توسکستان، آهوان، فولادمحله و گردنه افتر در مسیر سمنان-فیروزکوه تنها از طریق زنجیرچرخ ممکن باشد.

وی همچنین با اشاره به شدت بارش‌ها در بخش شهمیرزاد و شمال دامغان گفت: تردد خودروها از سمنان و دامغان به سمت کیاسر و ساری ممنوع شده است.

سرهنگ خسروجردی با اشاره به لغزنده بودن سطح محورها از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کرده و از رفتارهای پرخطر و سرعت بالا پرهیز کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سمنان ، ساری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: