May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۹۲۴۲
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
0
پول‌نیوز -نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطع برق و آب و مسدود شدن راههای ملایر گفت: زیبنده‌ نظام اسلامی نیست که با بارش برف در شهرهای آن حالت اضطرار و بحران ایجاد شود.

 حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: درپی بارش سنگین برف در شهرستان ملایر شاهد قطع برق و تبع آن قطعی آب و مسدود شدن راهها در شهرستان ملایر بودیم که ضمن سپاس و پوزش فراوان از مردم اصیل و فهیم ملایر بخاطر تحمل همه مشکلات و سختیهای پیش آمده معتقدیم زیبنده‌ نظام اسلامی نیست که با بارش برفی به این مقدار شهر در حالت اضطرار و بحران قرار گیرد و از این رو می‌طلبد مسئولان استان و شهرستان ملایر با جدیت و تلاش بیشتر هرچه سریعتر در جهت رفع مشکلات پیش آمده اقدام کنند.

وی افزود: طبق اطلاعات بنده بر خلاف اعلام مسئولان هنوز برق قسمت‌هایی از شهر و بسیاری از روستاها قطع است که این امر موجب نگرانی و تالم بوده و نیازمند توجه بیشتر و تسریع در مرتفع ساختن کاستی‌هاست.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان و کارمندان و پرسنل ادارات ذی‌ربط در فرایند مدیریت بحران تاکید کرد: انتظار می‌رود در ساعات آینده روند امور سرعت بیشتری گرفته و مردم عزیز ملایر از مشکلات پیش آمده رهایی یابند.

وی همچنین در پایان یادآور شد: بنده به نمایندگی از همه مسئولان از مردم شریف و متین ملایر پوزش طلبیده و بخاطر صبر و تحملشان از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم.
منبع: فارس
برچسب ها: آب و برق ، ملایر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: