May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۱۹۳۳۸
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۹
0
پول‌نیوز - رئیس اتحادیه عکاسان ساری و دبیر اتحادیه عکاسان مازندران گفت: 3 عکاسی مدلینگ غیرمجاز در ساری پلمب شد. 
 
عقیل تشکری در بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران در غرفه خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: عکاسی مدلینگ در تمامی شهرها وجود دارد که متاسفانه این افراد فعالیت غیرمجاز دارند. به صورت جدی با آنها برخورد می‌شود و اماکن نیز در این زمینه ورود پیدا کرد. مردم پس از آگاهی از حضور این افراد در شهر، بلافاصله موضوع را اطلاع‌رسانی کند. 
 
رئیس اتحادیه عکاسان ساری با اشاره به اینکه 4 مرکز غیرمجاز در ساری شناسایی و با آنها برخورد شد، گفت: پیشگیری همیشه بهتر از درمان بوده است و باید در این زمینه نیز مسئولان نظارتی از این موضوع پیشگیری کنند. 
 
تشکری در ادامه با گلایه از برداشته شدن سقف و فاصله صنفی در اتحادیه‌ها، اظهار کرد: 350 عکاسی در ساری فعالیت می‌کنند در حالی که کمترین حمایتی از سوی مسئولان نمی‌شود. دولت نمی‌تواند اشتغال ایجاد کند و افراد تحصیلکرده به مشاغل آزاد روی می‌آورند. از سوی برخی اداره‌ها تداخل صورت می گیرد و بر اساس ماده 91 باید با آنها برخورد کرد اما در عمل این موضوع پیگیری نمی‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: عکاسی ، مدلینگ ، ساری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: