کد خبر: ۲۱۹۷۲۶
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶
0
پول‌نیوز -  رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، گفت: شورای نگهبان نظر خود را در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها اعلام کرد و چهار ایراد به آن گرفته است.

محمدجواد کولیوند، اظهار کرد: شورای نگهبان چهار ایراد به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گرفته است که فردا چاپ و برای بررسی و اصلاح در نوبت رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شورای نگهبان طرح مذکور را به مجلس بازگردانده امکان تغییر زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات شوراها وجود ندارد و کمیسیون باید مجدداً ایرادات شورای نگهبان را اصلاح و برای تأیید نهایی به صحن مجلس ارائه کند و پس از آنکه در جلسات علنی بررسی و تصویب شد مجدداً شورای نگهبان در خصوص آن اعلام نظر خواهد کرد.

کولیوند گفت: با توجه به طولانی شدن این پروسه همچنین اینکه بودجه در دستور کار مجلس قرار می گیرد، بعید است که طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها و تغییر زمان ثبت نام از کاندیداها به این دوره از شوراها برسد، بر این اساس ثبت‌نام از کاندیداهای شرکت در انتخابات شوراها همان تاریخ قبلی یعنی 30 اسفندماه آغاز و بر اساس زمان‌بندی قبلی انتخابات برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: