April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
فعاليت 37 گروه برقي در بزرگترين عمليات شستشوي خطوط انتقال و فوق توزيع
پول‌نیوز - با بسيج گروههاي عملياتي شركت برق منطقه اي خوزستان و ديگر شركتهاي تابع وزارت نيرو از سراسر كشور بزرگترين مانور عملياتي مقابله با اثرات ريزگردها بر شبكه انتقال و فوق توزيع برق خوزستان در حال انجام است.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، مهندس آرش كردي رييس هيات مديره ومديرعامل شركت توانير نيز در ادامه پيگيري و اطمينان از انجام كارها مطابق برنامه زمان بندي طرح ضربتي امروز با حضور در اهواز ابتدا درجلسه اي كه پيرامون بررسي شيوه هاي مختلف افزايش پايداري شبكه انتقال و فوق توزيع برق استان با استفاده از روشهاي مختلف شستشو و پاكسازي ، تعويض تجهيزات شبكه برق ازجمله مقره ها و نيز استفاده از RTV و... باحضور مديرعامل ومسوولان فني شركت برق منطقه اي خوزستان وشركتهاي توزيع برق خوزستان واهواز، تشكيل شده بود شركت كرد.

براساس اين گزارش، براساس آخرين گزارش هاي ارائه شده در اين جلسه، در حال حاضر 37 گروه عملياتي وظيفه شستشوي خطوط انتقال و فوق توزيع خوزستان را برعهده دارند.

اين 37 گروه عملياتي و تعميراتي (صرفا در حوزه انتقال و فوق توزيع) از خوزستان وديگر استانهاي سراسر كشور شامل اصفهان ، تهران ، آذربايجان ، مازندران ، فارس ، هرمزگان ، لرستان، كرمانشاه ، ايلام ، سيستان و بلوچستان و... با بسيج تمامي امكانات به طور شبانه روزي در حال رفع پيامدهاي ناشي از شرايط بي سابقه آب وهوايي بر شبكه انتقال وفوق توزيع خوزستان و شستشوي تجهيزات اين شبكه هستند.

مهندس كردي پس از اين جلسه، از نزديك به بازديد از روند اجرايي بزرگترين مانور عملياتي مقابله با اثرات ريزگردها پرداخت و به منظور تسريع در فعاليت هاي شستشو، دستورهاي لازم را صادر كرد.

گفتني است در شرايط وقوع بحرانهاي بي سابقه و ناگهاني قطع انرژي حياتي برق در اثر عملكرد سيستم هاي حفاظت هوشمند شبكه برق منطقه اعتماد مردم و جامعه به مسوولان صنعت برق به عنوان خادمان بي ادعايي كه در ساليان اخير با تلاش شبانه روزي آنان بسترهاي گوناگون رفاه ، آسايش و امنيت اجتماعي در كشور و خوزستان ايجاد ، تامين و گسترش يافته نياز به تقويت و افزايش مجدد دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: