May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۱۳۸۴
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
0
طراوتي مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين باره گفت: با نزديك شدن به روزهاي پايان سال و شروع خانه تكاني هر ساله مصرف آب در ماه اسفند با افزايش چشمگيري همراه است.
پول‌نیوز - در واپسين روزهاي سال كه با سنت خانه تكاني همراه  است شركت آب و فاضلاب استان مركزي نسبت به مصرف بهينه آب از سوي شهروندان تاكيد كرد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، طراوتي مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب استان مركزي در اين باره گفت: با نزديك شدن به روزهاي پايان سال و شروع خانه تكاني هر ساله مصرف آب در ماه اسفند با افزايش چشمگيري همراه است.

وي خاطر نشان كرد: از تمامي مشتركان گرامي تقاضا داريم كه با رعايت روشهاي صحيح مصرف آب و پرهيز از مصارف بالا بويژه در ساعات اوج مصرف ضمن توجه به حفظ منابع آبي، امكان برخورداري از آب را براي سايرهمشهريان فراهم سازند و برای مواجه نشدن با کمبود فشار و یا  قطع آب در مصرف آب صرفه جویی و  هنگام نظافت منزل در روزهاي پاياني سال به مصرف بهينه آب توجه نموده و از مصارف غیر ضروری همچون شستشوی فرش ، اتومبیل ، حیاط و پیاده روهای مقابل مغازه ها و منازل و... خودداری نمایند 

وی تاکید کرد: همواره در نظر داشته باشیم منابع تامین آب محدود و فراوانی آب یک توهم است و صرفه جویی در مصرف آب ضرورتی است برای تمام روزها و فصل ها.

مدير روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان مركزي در پايان گفت: در ايام تعطيلات نوروزي همكاران ما در مركز ارتباطات مردمی 122 همچون دیگر روزهای سال به صورت شبانه روزي علاوه بر ثبت و پیگیری حوادث و اتفاقات آب و فاضلاب تا زمان رفع حادثه ، پاسخگوي سوالات و مسائل مرتبط با آب و فاضلاب شهروندان هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: