May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۱۴۰۲
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
0
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: برقراری ارتباط دوسویه میان ستاد و صف می‌تواند فرصتی برای بررسی مجموعه از حیث نیروی‌انسانی، امکانات و کمبودها باشد.
سفر مدیرعامل بیمه‌کوثر به استان قزوینپول‌نیوز - مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌همراه معاون فنی و مدیران حقوقی و بازرسی، برنامه‌ریزی توسعه و پایش عملکرد و امور نمایندگان از سرپرستی استان قزوین بازدید کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه‌کوثر در بازدید از سرپرستی استان قزوین و دیدار با کارکنان، نمایندگان و جمعی از بیمه‌شدگان گفت: برقراری ارتباط دوسویه میان ستاد و صف می‌تواند فرصتی برای بررسی مجموعه از حیث نیروی‌انسانی، امکانات و کمبودها باشد.

وی افزود: این امر می‌تواند در رفع مشکلات و موانع خدمت‌رسانی و همچنین شناسایی عملکردهای قابل تحسین نیروهای انسانی فعال و خلاق هر سرپرستی کمک کند.

مدیرعامل بیمه‌کوثر تاکیدکرد: همفکری و بهره‌مندی از تجربیات و خرد جمعی زمینه‌ساز بهبود شرایط شغلی و ارایه خدمات به ذی‌نفعان است.

مجید مشعلچی‌فیروزآبادی تعامل اثربخش را عامل ارتقای جایگاه شرکت و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان برشمرد و گفت: مدیران، کارکنان و نمایندگان سراسر کشور با نیازسنجی بیمه‌شدگان و ریشه‌یابی مشکلات می‌توانند ستاد را در ایفای وظایف خطیر خود یاری کنند. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: