May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۱۴۲۵
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
0
پول‌نیوز -  عوامل انتظامی شهرستان کنگاور بیش از 100 هزار لیتر نفت سفید را کشف و یک باند قاچاق سوخت را نیز متلاشی کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: عوامل انتظامی شهرستان کنگاور بیش از 100 هزار لیتر نفت سفید را کشف و یک باند قاچاق سوخت را نیز متلاشی کردند.

سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار داشت: عوامل پلیس امنیت عمومی کنگاور با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یک باند فعال در امر قاچاق سوخت را شناسایی کنند و با همکاری پلیس امنیت عمومی استان و پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز جهت دستگیری اعضای باند وارد عمل شوند.

وی افزود: با گسترش دامنه اقدامات اطلاعاتی محور تردد دو دستگاه کامیون سوخت رسان مشخص شد و اکیپی از عوامل انتظامی ضمن برپایی ایستگاه ایست و بازرسی، در محور کنگاور- کرمانشاه مستقر شدند و پس از توقف تانکرهای سوخت، مدارک گمرکی را مورد بررسی قرار دادند.

مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: رانندگان خودروها با ارائه بارنامه جعلی قصد گمراه کردن عوامل انتظامی را داشتند اما هوشیاری پلیس و کار اطلاعاتی قوی منجر به کشف 60 هزار لیتر نفت سفید قاچاق و دستگیری سه قاچاقچی سوخت شد.

سردار امان اللهی ادامه داد: متهمان در بازجویی های پلیسی به محل دپوی سوخت قاچاق واقع در یکی از روستاهای تابعه کرمانشاه اعتراف کردند و عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از منزل شخصی یکی از متهمان، 40 هزار و 500 لیتر نفت سفید قاچاق را کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با استفاده از شیوه و شگردهای خاص، نفت سفید را از مراکز پخش فراورده های نفتی خریداری کرده بودند و قصد داشتند محموله های موردنظر را به استان های شرقی کشور انتقال دهند

برچسب ها: سوخت قاچاق ، کنگاور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: