کد خبر: ۲۲۱۵۳۰
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
۲
کفش طلاکاری شده 8 میلیون تومانی در پاساژ برادران زاهدان به فروش می‌رسد.
کفش زنانه ۸ میلیون تومانی در ایران(عکس)



منبع:برنا
برچسب ها: کفش زنانه ، تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
17:56 - 1395/12/13
عموي من بازنشسته است با حدود 60 سال سن و به خاطر عدم دريافت حقوق به موقع بازنشستگي مجبوره دو شيفت كار كنه. استيصال و خستگي و رنجوري در چهره او كاملاً پيداست. كم نيستن آدمايي كه توي كشورمون براي سير ماندن از حيثيت و انسانتشون مايه مي‌ذارن. من نمي‌دونم چه كسي قراره اين كفش رو كه يه آدم غيراخلاقي توليد كرده بگيره و بپوشه و نداي وجدانش رو هم نشنوه؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
00:33 - 1395/12/17
بهترین حالت این است که کسی که این کفش ها را می خرد فردی خودساخته و کارآفرین باشد و به خاطر حضور کارآفرینانه اش وضعیت جامعه بهتر شود و، در نهایت، سود آن به عموی شما هم برسد. مخالفت ساده انگارانه و مکانیکی با تجمیع ثروت در دست برخی افراد، که میراث شوم تحلیل های سطحی انگار مارکسیستی در جامعه ما است، به عدالت بیش تر و تقسیم ثروت بهتر ختم نمی شود؛ بلکه به فقر بیش تر و تقسیم فقر گسترده تر منتهی می گردد. کافی است به تجربه دیگران نگاه کنید. کشورهایی که ثروتمندان بیش تری دارند در مجموع وضعیت بهتری دارند نه بدتری!
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: