کد خبر: ۲۲۱۷۳۶
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
0
پول‌نیوز - معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان خوزستان 6 نفر در ارتباط با حادثه جمعه شب منطقه پتک شهرستان باغملک دستگیر شدند.

سرهنگ علی قاسم پور شنبه شب در گفت و گوی اظهار کرد: با تدابیری که توسط مسئولان انتظامی، امنیتی و قضائی استان اتخاذ شده است آرامش به منطقه پتک برگشته است.

در جریان یک درگیری بین دو طایفه محمدی و موسائی در روستای پتک باغملک در ساعت 23:30 جمعه گذشته 3 نفر کشته و یک نفر زخمی شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ماموران انتظامی در منطقه پتک مستقر هستند و آرامش را در منطقه حاکم کرده و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: ماموران انتظامی به دنبال شناسائی و دستگیری تمامی عوامل حادثه شب گذشته هستند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم منطقه و نیز اقدام این طوایف در شهرستانهای باغملک و رامهرمز به خاطر همراهی کردن پلیس گفت: مردم منطقه یقین داشته باشند که پلیس و دستگاه قضائی با تمامی خاطیان این حادثه به شدت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: مردم استان خوزستان به هیچ عنوان به شایعات فضای مجازی و یا سایتهای غیر موثق توجه نکنند و اخبار موثق را از کانالها و سایتهای رسمی و شناسنامه دار پیگیری کنند.

فرماندار شهرستان باغملک نیز پیش از این گفت: به رغم چندین درگیری پراکنده در روز شنیه بین طوایف یاد شده اما با حضور قوی پلیس هم اکنون آرامش در منطقه حاکم شده است.

مجید صالحی افزود: در عین حال بخاطر آرامش دانش آموزان و والدین و نیز پیشگیری برای حفظ سلامت دانش آموزان مدارس این منطقه در روز یکشنبه تعطیل اعلام شد.

منطقه پتک از توابع شهرستان باغملک در شرق استان خوزستان واقع شده و از هشت سال پیش اختلافاتی بین دو طایفه محمدی و موسائی در این منطقه بروز کرده و متاسفانه حدود 16 نفر از طرفین در این درگیریها کشته شده اند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: