May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۲۳۷۰
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
۲
عبد الوهاب سهل آبادی گفت: کارخانه پلی اکریل اصفهان متعلق به یک فرد خارجی است و در حال حاضر توسط یک هیأت سه نفره اداره می شود.
پول‌نیوز - به دلیل مشکلات مالی به وجود آمده برای کارخانه پلی اکریل اصفهان این کارخانه در مرز ورشکستگی قرار دارد.

عبد الوهاب سهل آبادی، رئیس خانه صنعت ایران گفت: کارخانه پلی اکریل اصفهان متعلق به یک فرد خارجی است و در حال حاضر توسط یک هیأت سه نفره اداره می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: تا به حال دولت در چند نوبت به این کارخانه کمک های مالی کرده است اما مشکلات بی‌شمار این واحد تولیدی موجب شده که نتواند به راحتی از بن بست به وجود آمده رهایی پیدا کند.

سهل آبادی ضمن اینکه به پرداخت نشدن حقوق کارگران و اعتصاب آنها اذعان کرد، افزود: این کارخانه وضعیت خوبی ندارد اما به‌تازگی یک مالک کارخانه نساجی، قسمت زیادی از محصولات آن‌ را با چک خریداری کرده که امیدواریم این امر موجب برطرف شدن بحران این کارخانه شود.

رئیس خانه صنعت ایران با اشاره به دلایل به وجود آمدن مشکلات این کارخانه، تصریح کرد: سوء مدیریت در دو حوزه منابع انسانی و مالی، رکود، تحریم ها و قانون هدفمندی یارانه ها را می توان از دلایل اصلی وضعیت نامطلوب کنونی کارخانه پلی اکریل اصفهان دانست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
10:56 - 1395/12/19
تا الان کجا بودین که نطر نمیدادین؛همین که نمادش توی بورس بعد از 11 ماه باز شد ,تشریف اوردین؛بجای اینکه همتون بشینین بدبخت شدن کارگرها وسهامدارهاشو ببینین کاری انجام بدین ؛البته تا الانم کلی بدبخت شدن اگه خبر ندارین با کلی وعده وعید و دروغ؟
کمی هم به اخرت فکر کنیم . . .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:18 - 1395/12/19
امیدواریم چک .....پول بشه
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: