April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۳۱۱۶
۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
0
پول‌نیوز - بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده دربخشهای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق گاهی با وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

درمرزهای شرقی کشورنیز گاهی افزایش ابر وبارش پراکنده و وزش باد دوراز انتظار نمی‌باشد، درسایر مناطق کشورجو پایدارخواهد بود روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی درنیمه غربی و جنوبی کشور ابرناکی و بارش شروع می‌شود و بتدریج دامنه‌های جنوبی البرز، نواحی مرکزی کشور را فرا گرفته وسبب افزایش ابر، وزش باد، بارش باران گاهی رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در مناطق مرتفع و گردنه‌ های کوهستانی بارش برف خواهد شد.
 
شایان ذکر است که بعد از ظهر روز چهارشنبه با افزایش سرعت وزش باد در کشور عراق و شمال عربستان تشکیل گرد و خاک و انتقال آن به بخشهایی از جنوب غرب کشور سبب کاهش کیفیت هوا دراین نواحی خواهد شد روز پنج در جنوب شرق و شرق کشور وزش بادشدید با احتمال وقوع گردو خاک پیش بینی می‌شود همچنین در این روز خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.





ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: