April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۳۳۳۶
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
0
همچنین در این روز با عبور موجی از شمال غرب کشور، شاهد ابرناکی و بارش باران و برف و گاهی وزش باد در این مناطق خواهیم بود.
پول‌نیوز - براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی، اوایل روز شنبه در برخی مناطق شرق و شمال شرق کشور وزش باد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد

همچنین در این روز با عبور موجی از شمال غرب کشور، شاهد ابرناکی و بارش باران و برف و گاهی وزش باد در این مناطق خواهیم بود.
 
روز یکشنبه با ورود سامانه فعال بارشی ابتدا در مناطق غربی، جنوب غرب و جنوب کشور و بتدریج بخشهای مرکزی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و در مناطق جنوبی شمال غرب کشور و در اواخر وقت مناطقی از شرق کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد که پیامد آن افزایش ابر بارش باران و وزش باد و در مناطق جنوبی رگبارورعدوبرق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش بصورت برف و در مناطق مستعد تگرگ است.
 
روز دوشنبه اکثر مناطق بجز جنوب شرق کشور تحت تاثیر این سامانه قرار خواهند داشت.
 
شدت بارش روز شنبه در نوار مرزی استان آذربایجان غربی و روز یکشنبه، در استانهای کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، جنوب لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری، فارس و بوشهر خواهد بود و روز دوشنبه شدت بارش در شمال و شرق خوزستان، لرستان، جنوب شرق فارس، خراسان جنوبی و نیمه غربی کرمان است، از این رو در روزهای یکشنبه و دوشنبه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در مناطق مذکور پیش بینی می شود.
 
روز یکشنبه نیمه غربی خلیج فارس مواج خواهد بود همچنین لازم به ذکراست از بعدازظهر یکشنبه و طی روز دوشنبه وزش باد در نیمه شرقی کشور شدید بوده که در برخی مناطق سبب ایجاد گردوخاک می‌شود و اواخر وقت شنبه و اوایل یکشنبه وزش باد شدید جنوبی برای غرب سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.






ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: