کد خبر: ۲۲۳۹۱۸
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
0
 پول‌نیوز -مرد میان‌سالی در مشهد به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست داد.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: شب گذشته در پی تماسی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر فوت مرد میانسال بر اثر گازگرفتگی در بلوار حر، گروه نجات ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

علی یکه افزود: گروه امداد و نجات پس از حضور در محل مشاهده کردند مردی که حدود ۴۳ سال سن داشته به دلیل احتمال استنشاق مونوکسید کربن ناشی از گازگرفتگی از اجاق خوراک پزی که داخل این منزل روشن بوده دچار مسمومیت شدید شده و فوت کرده است.

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه رعایت نکردن نکات ایمنی و استفاده از اجاق خوراک پزی برای گرم کردن واحد مسکونی و انتشار گاز مونوکسید کربن دلیل فوت این مرد میانسال بوده است و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: اقوام این فرد اظهار داشتند از روز گذشته به درب خانه او مراجعه کرده اند، که متوفی پاسخگو نبوده و پس از  ورود به منزل از این حادثه ناگوار مطلع شده اند.
منبع: مهر
برچسب ها: گاز گرفتگی ، مشهد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: