May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۳۹۹۶
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
0
پول‌نیوز - برف و سرما در چهاردهمین روز از فروردین مدارس برخی از شهرهای استان اردبیل را در نخستین روز پس از تعطیلات طولانی عید تعطیل کرد.

آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد که روز دوشنبه به خاطر بارش برف و سرمای هوا مدارس نوبت صبح شهرهای اردبیل،سرعین،نمین،نیر و هیر در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل می باشد.

ارتفاع برف در این شهرها که از شب گذشته بارش آن شروع شده به بیش از پنج سانتیمتر و در ارتفاعات تا بیش از 10 سانتیمتر نیز رسیده است.

دمای هوا نیز صبح روز دوشنبه درشهرستان های سرعین 5 درجه زیر صفر، اردبیل، نیرو نمین 4 درجه زیر صفر ، خلخال و مشگین شهر 3 درجه زیر صفر ، کوثر صفر درجه ، گرمی مغان یک درجه بالای صفر و بیله سوار و پارس آباد مغان نیز 4 درجه بالای صفر می باشد.

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که در جاده نیر- سراب بارش پراکنده برف و کولاک مقطعی جریان داشته و در جاده خلخال - اسالم نیز یخبندان حاکم می باشد.

این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی را دارند خواست تا زنجیر چرخ همراه داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

هواشناسی استان اردبیل پیش بینی کرد که آسمان استان اردبیل امروز ابری همراه با بارش پراکنده برف و باران بوده و از روز سه شنبه با خروج تدریجی سامانه سرد از استان ، دمای هوا افزایش می یابد.

استان اردبیل از مناطق سردسیر کشور بوده و معمولا بارش برف در فرودرین و حتی اردیبهشت ماه نیز در آن دور از انتظار نیست.
منبع: ایرنا
برچسب ها: برف ، مدرسه ، اردبیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: