May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۴۵۲۹
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
0
پول‌نیوز - جانشين انتظامی استان کرمان از دستگيری 4قاچاقچی و كشف 360 كيلوگرم ترياك در عمليات پليس استان خبر داد.

سرهنگ ناصر فرشيد گفت:در راستای وظايف ذاتی پليس در امر مبارزه با مواد مخدر و حذف عوامل ناامنی در منطقه به جهت جلوگيری از پيامدهای سوء امنيتی ، برخورد با اين گونه گروه ها از يك ماه قبل در دستور كار پليس استان قرار گرفت.

جانشين انتظامی استان در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس امنيت عمومی استان با همكاری نيروهای عملياتی گردان 113امام موسی كاظم شهرستان راور و فرماندهی انتظامی بخش شهداد پس از چندين روز كار اطلاعاتی مستمر و شبانه روزی در ايام نوروزبا اخذ مجوز قضایی موفق شدند شب گذشته در عملياتی غافلگيرانه، دو نفر از قاچاقچيان مسلح مواد مخدر را درگيری مسلحانه حذف كنند.

وی افزود: در اين رابطه يك دستگاه موتور سيكلت و دو قبضه سلاح جنگی و مقادير زيادی مهمات جنگی كشف شد.

وی در تشريح عمليات ديگر گفت:ماموران يگان تكاوری شهرستان بم با يك سری اقدامات فنی و پليسی از فعاليت باند تهيه و توزيع مواد افيونی که قصد انتقال مقاديری مواد مخدر از مرزهای شرقی به سمت مركز كشور را داشتند مطلع و رسيدگی به موضوع رادر دستورکار خود قرار دادند.

فرشيد افزود:در اين رابطه ماموران با اقدامات شبانه روزی و گشت زنی های هدفمند در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان در نهايت به دو دستگاه خودرو مشكوك و در عملياتی پليسی خودروها را متوقف كردند.

وی تصريح كرد: پس از بازرسی خودروها ماموران 360 كيلوگرم مواد مخدر را كشف و دو دستگاه خودرو را توقيف كردند.

اين مقام انتظامی با اشاره به دستگيری چهار متهم و انتقال آنان و مواد كشف شده به مراجع قانونی جهت سير مراحل قانونی گفت:شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک و فعاليت قاچاقچيان، فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر موضوع را به قيد فوريت از طريق سامانه مرکز فوريت هاي پليسی 110 و سامانه پليس مبارزه با مواد مخدر 128 اطلاع دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: