May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۵۵۸۴
۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
0
مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: هدف از برگزاري اين دوره از نمايشگاه بين‌المللي بانک،بورس و بيمه تمرکز بر شرکت‌هاي دانش‌بنيان و معرفي طرح‌ها و ابزارهاي نويني است که براي اقتصاد ما بسيار ضروري است.
پول‌نیوز - مديرعامل موسسه اعتباري ثامن گفت: با توجه به اهميت ايفاي مسئوليت‌هاي اجتماعي به‌ويژه توسط نهادهاي پولي و مالي کشور، موسسه اعتباري ثامن به همراه شرکت‌هاي مالي و سرمايه‌گذاري تابعه خود در دهمين نمايشگاه بين‌المللي بانک، بورس و بيمه به معرفي توانمندي و برنامه‌هاي خود مي‌پردازد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدابراهيم پورزرندي اظهار کرد: با توجه به اينکه پذيره‌نويسي موسسه اعتباري ثامن با موافقت بانک مرکزي ج.ا.ا و سازمان بورس در سال گذشته در فرا بورس انجام‌شده، نمايشگاه کانال ارتباطي خوبي براي معرفي برنامه‌ها، محصولات، خدمات و جايگاه موسسه به ذينفعان و مخاطبان خود است.

وي در همين رابطه تصريح کرد:نمايشگاه بورس، بانک و بيمه داراي يکسري کارکردهاي مهم ازجمله فرهنگ‌سازي، آشنا شدن جامعه با بازارهاي مالي، کارکردهاي آموزشي مسائل روز بازارها براي فعالان اقتصادي، ارائه آخرين دستاوردها و تبليغات است.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن اضافه کرد: هدف از برگزاري اين دوره از نمايشگاه  بين‌المللي بانک،بورس و بيمه تمرکز بر شرکت‌هاي دانش‌بنيان و معرفي طرح‌ها و ابزارهاي نويني است که براي اقتصاد ما بسيار ضروري است.

به اعتقاد وي، نمايشگاه بورس، بانک و بيمه در طول دوره‌هاي گذشته تاکنون يک مسير تکاملي را طي کرده و روند رو به رشد خوبي نسبت به سنوات گذشته داشته و اثربخش بوده است.

پورزرندي در خاتمه برگزاري نمايشگاه بورس، بانک و بيمه در نخستين ماه سال را زمينه‌اي مناسب براي تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر رشد توليد و اشتغال دانست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: