May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۷۳۸۹
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
0
پرداخت 197 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری ها
پول‌نیوز - مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در سال 95 بیش از 197میلیارد تومان عوارض به شهرداری و دهیاری های استان قزوین از محل ارزش افزوده پرداخت شد.

به گزارش گروه دارایی و مالیاتی پول‌نیوز، امیدی پور، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین، درباره محل هزینه کرد مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: کل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان 85میلیارد تومان است که حدود نصف آن درآمدهای مالیاتی بخش ارزش افزوده است و این نشان می دهد که نقش مالیات در عمران شهرهای استان بی بدیل است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده به صورت مستقیم در دو بخش در استان قزوین هزینه می شود، تصریح کرد: مالیات بر ارزش افزوده به صورت مستقیم و بدون واریز به خزانه کشور در شهرداری ها و دهیاری ها و شبکه بهداشت و درمان هزینه می شود.

امیدی پور خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال 95 بیش از 56 میلیارد تومان نیز به بخش بهداشت و سلامت از محل دریافتی های مالیات بر ارزش افزوده اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اثر سازنده مالیات بر تولید ناخالص ملی و تأمین هزینه های جاری عنوان کرد: در کشورهای توسعه یافته 95 درصد از هزینه های جاری از محل دریافت مالیات تأمین می شود در حالی که در کشورهای توسعه نیافته این رقم 55 درصد است.

امیدی پور از رسانه های استان قزوین نیز خواست تا در راستای اعتلای سطح فرهنگ شهروندان در پرداخت مالیات تمام توان خود را به کار گیرند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: