کد خبر: ۲۲۷۵۷۹
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
0
پول‌نیوز - خط منظم کشتیرانی از بندر کاندلای هند به بندرعباس راه اندازی شد.

با پهلوگیری کشتی آرزو به عنوان اولین کشتی از بندرکاندلای هند ـ بندرعباس ـ ام القصر، خط کشتیرانی کانتینری از سوی شرکت کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ( حافظ دریای آریا) رسما راه اندازی شد.

این شناور در اولین سفر (maiden call ) 998 دستگاه کانتینرتخلیه و 607دستگاه بارگیری کرده است.

بندر کاندلا به واسطه متصل شدن به شبکه ریلی هند و فاصله کمتر نسبت به دیگر بنادر هندوستان از مزیت نسبی رقابتی مناسبی برخوردار است.

با توجه به اینکه هزینه های عملیاتی آن نیز برای صاحبان کالا کمتر از بنادر دیگر است.

با انعقاد این قرارداد، سرویس منحصر بفرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از بندر کاندلای هندوستان برقرار شد و بدین ترتیب صاحبان کالا حق انتخاب دیگری علاوه بر بنادر ناواشیوا و موندرا خواهند داشت که کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آن بنادر را هم به طور کامل تحت پوشش حمل مستقیم دارد.

همچنین بندرکاندلا نسبت به بنادر دیگر هندوستان فاصله کمتری با مراکز تولید و مصرف بار این کشور دارد و پیش بینی می شود با برنامه ریزی انجام شده ماهانه چهار کشتی در این بندر پهلوگیری کند.

شرکت کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برقراری مجدد سرویس ایران ـ هندوستان ـ اروپا و اتصال مستقیم بنادر از هندوستان به بنادر اروپایی را در برنامه خود دارد که به زودی عملیاتی خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: