پول‌نیوز - بیمه ملت با نگاه ویژه به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در بیست و دومین نمایشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران در سالن 12 غرفه 331 ، حضوری فعال خواهد داشت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران با حضور حدود 4 هزار شرکت داخلی و خارجی در قالب بیش از 1800 غرفه به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در حوزه  نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي می باشد که می تواند بسترساز ارتباط بین سرمایه گذار، کارفرما، ارائه دهندگان تجهیزات، مشاوران، پیمانکاران و مهندسان باشد.

بیمه ملت نیز آمادگی دارد تا همه ظرفیت‌های ارتباطی و اجرایی خود را برای ارائه خدمات بیمه ای در اختیار تولیدکنندگان، صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی و غیرنفتی قرار دهد. مدیران و کارشناسان متخصص بیمه ملت نیز در طول برگزاری نمایشگاه آماده ارائه خدمات بیمه ای و مشاوره ای در خصوص انواع بیمه نامه به ویژه بیمه نامه های مهندسی و مسئولیت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی می باشند.

خاطر نشان می سازد بيست و دومین دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 16 الي 19 ارديبهشت ماه 1396 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد و بیمه ملت در سالن 12 غرفه 331 میزبان شما خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: