May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۷۹۶۶
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
0
به گزارش داون،حبیب شاه تصریح کرد اسلام دومین مذهب رسمی در روسیه است و بزرگترین مسجد اروپا در روسیه قرار دارد.
تلاش برای گسترش روابط تجاری پاکستان و روسیهپول‌نیوز -مدیر اتاق بازرگانی مشترک با روسیه در پاکستان اعلام کرد: اسلام‌آباد سعی کند روابط تجاری- اقتصادی با مسکو را به سطح چین برساند.

به گزارش خبرنگاران در اسلام‌آباد، «نورحبیب شاه»، مدیر اتاق بازرگانی مشترک با روسیه در پاکستان اعلام کرد: اسلام‌آباد سعی دارد روابط تجاری- اقتصادی با مسکو را به سطح چین برساند.

وی افزود: تجارت با روسیه آینده روشنی را برای پیشرفت اقتصادی پاکستان به دنبال دارد.
نور حبیب شاه که سال‌ها است در مسکو زندگی می‌کند گفت: روسیه نیز از گسترش روابط اقتصادی با پاکستان استقبال می‌کند و دوست دارد همسطح با چین دیده شود.

وی افزود: 6 هزار کانتینر ظرف 45 روز از مسیرهای نامتعادل و سایر کشورها به روسیه صادر می‌شود اما محصولات پاکستان می‌تواند ظرف مدت کوتاه و با نازلترین قیمت در اختیار مردم روسیه قرار بگیرد.

به گزارش داون،حبیب شاه تصریح کرد اسلام دومین مذهب رسمی در روسیه است و بزرگترین مسجد اروپا در روسیه قرار دارد.

نورحبیب شاه تأکید کرد: پاکستان توانسته اهمیت استراتژیک خود را در منطقه به اثبات برساند و همکاری با روسیه موقعیت این کشور را تثبیت خواهد کرد.

وی افزود: روسیه می‌تواند جایگزین مناسبی برای آمریکا و عربستان باشد بنابراین گسترش روابط تجاری و اقتصادی با این کشور از هر لحاظ به نفع پاکستان است.

حبیب شاه اظهار داشت: در حال حاضر پاکستان و روسیه منافع سیاسی و نظامی مشترک در سطح بین‌المللی دارند بنابراین گسترش روابط تجاری به این روند کمک می‌کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: