May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پول‌نیوز - وزیر نفت گفت: در صنعت نفت کشور طی چهار سال دولت یازدهم در حال آواربرداری بوده‌ایم.

بیژن نامدار زنگنه در نشست با مدیران، نمایندگان کارگران و کارکنان صنعت نفت گچساران با اشاره به کارکنان قرارداد موقت افزود: در مورد نیروهای مدت موقت هیچگاه نخواستم ریاکاری کنم و اعتقادی عمل کردم، حقوق آنها کم است و به آنها ظلم می‌شود اما پیدا کردن راه حل برای این موضوع بسیار سخت است.

وی بیان کرد: در سال ۹۲ وقتی به صنعت نفت آمدیم در این صنعت زلزله ۸ ریشتری آمده بود و در این چهار سال دولت یازدهم در حال آواربرداری بوده ایم.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: روابط مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت باید مشخص شود و با ۱۴.۵ درصد نمی‌شود صنعت را اداره کرد.

زنگنه با اشاره به تاسیسات نفت جنوب کشور تصریح کرد: این تاسیسات مستهلک است و نیاز به نوسازی دارند. وی اضافه کرد: جا دارد از زحمات کارکنان و همکاران نفت در مناطق نفت خیز جنوب برای تولید نفت قدردانی کنم.

همچنین هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز در این نشست گفت: تولید نفت میدان گچساران هم اکنون ۶۲۰ هزار بشکه در روز است.

محسن امیریان، مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز بیان کرد: بالغ بر ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عام المنفعه گچساران است و سهم وزارت نفت از بزرگترین پروژه عام‌المنفعه در این شهرستان ۱۲۰ میلیارد تومان می باشد که مربوط به راه‌سازی است.

مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی نیز عنوان کرد: ال سی پتروشیمی گچساران به مبلغ ۳۴۶ میلیون یورو و ۶ هزار میلیارد ریال باز شده که ۲۲۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی است.

بیژن نامدار زنگنه صبح امروز برای بازدید از پتروشیمی گچساران و دهدشت، تاسیسات نفت و گاز آغاجری، تاسیسات نفت و گاز گچساران و امیدیه و  نشست با مدیران و روسای ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران وارد این شهرستان شده است.

وزیر نفت در حاشیه نشست با مدیران، نمایندگان کارگران و کارکنان صنعت نفت و نماینده کارکنان حراست درباره مشکلات قراردادهای مدت موقت صحبت و دغدغه‌های آنها را شنید و قول بهبود معیشت را به آنها داد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: وزیر نفت ، دولت ، زنگنه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: