May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۸۷۹۶
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
0
رئيس هيات مديره بانک در جمع کارکنان به آراستگي شعب، رفتار و برخورد مناسب با مشتريان و نظم و دقت در انجام امور، به عنوان نماد انضباط اشاره کرد و رعايت انضباط اداري، توجه به نکات ايمني در شعب را از جمله موضوعات مهم و کليدي در بانک دانست.
تاکید بانک اقتصاد نوين بر حمايت از مشتريان
پول‌نیوز - سيامک دولتي رئيس هيات مديره بانک اقتصادنوين، از شعبه مرکزي بانک اقتصادنوين بازديد کرد و ضمن ديدار با يکايک همکاران اين شعبه، به اهميت و نقش اعطاي تسهيلات خرد و حمايت از مشتريان تاکيد کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دولتي با اشاره بر نقش مؤثر نهادهاي مالي بر توسعه اقتصادي کشور گفت: با توجه به اينکه بنگاه‌هاي کوچک و متوسط از عمده عوامل ايجاد اشتغال محسوب مي‌شوند، بنابراين ما با اعطاي تسهيلات خرد به صنايع توليدي و حمايت از مشتريان مي‌توانيم سهم بسزايي در رونق توليد و اشتغال و رشد اقتصادي کشور ايفا کنيم.

وي با اشاره بر لزوم پيگيري جدي وصول مطالبات معوق، بر رعايت بهداشت اعتباري به عنوان الگوي اصلي بهره‌وري تاکيد و بيان کرد: توجه به بهداشت اعتباري از الگوهاي پايه‌اي سودآوري و بهره‌وري است و زمينه را براي هدايت منابع مالي در مسير صحيح فراهم مي‌کند.

در ادامه بازديد رئيس هيات مديره بانک در جمع کارکنان به آراستگي شعب، رفتار و برخورد مناسب با مشتريان و نظم و دقت در انجام امور، به عنوان نماد انضباط اشاره کرد و رعايت انضباط اداري، توجه به نکات ايمني در شعب را از جمله موضوعات مهم و کليدي در بانک دانست.

بر اساس اين گزارش، اين بازديد با حضور محمد آخرتي مدير امور شعب و اعظم جشناني رئيس شعبه اسفنديار، همراه بود که صبح روز چهارشنبه 20 ارديبهشت ماه سال جاري صورت گرفت و دولتي ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف شعبه مرکزي، رهنمودهايي در خصوص ارائه خدمات با کيفيت و انجام بهتر امور به همکاران شعبه بيان نمود و همکاران شعبه نيز نقطه نظرات، مشکلات و پيشنهادهاي خود را پيرامون مسائل شعبه با وي درميان گذاشتند.

گفتني است، وي بر همراهي کارکنان با برنامه‌هاي توسعه بهبودي بانک تاکيد کرد و افزود: اميد است که شما همکاران عزيز، تلاش و همت خود را براي محقق ساختن اهداف بانک بکار بريد تا با همراهي و همدلي، دستاوردهاي تازه و افتخارات بيشتري در جهت خدمت به ميهن عزيز و مشتريان گرامي در کارنامه درخشان بانک اقتصادنوين ثبت کنيم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: