کد خبر: ۲۲۸۸۷۸
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
0
 پول‌نیوز - مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز گفت: صددرصد پاساژ دچار حریق و خسارت شده و سوخت. اکنون حریق اطفا شده و درحال لکه‌گیری هستیم.

 امیر نجفی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش‌سوزی پاساژ رضوان اهواز اظهار داشت: بیش از 70 آتش‌نشان و 20 خوروی اطفا حریق در محل حادثه حضور داشتند.

وی افزود: 8 نفر از آتش‌نشانان مصدوم شدند و صددرصد پاساژ دچار حریق و خسارت شده است، اکنون حریق اطفا شده و درحال لکه‌گیری هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند آتش‌سوزی عمدی بوده است، بیان کرد: درباره این مسئله که آتش‌سوزی عمدی بوده یا خیر اکنون نمی‌توان صحبت کرد.

وی گفت: مواد اشتعال‌زا و حتی گاز هلیوم در این پاساژ بوده است. آتش‌نشانان با جان‌فشانی مانع گسترش آتش به دیگر مناطق شدند به طوری که اگر کم‌کاری می‌کردند آتش سرایت می‌کرد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: پاساژ رضوان ، اهواز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: