April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۳۰۲
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
0
پول‌نیوز - پیکر دو شهید نیروی انتظامی اهواز که در جریان برقراری نظم و امنیت به درجه شهادت نائل آمدند، صبح امروز بر دوش مردم تشییع شد.

پیکر مطهر شهیدان نظم و امنیت ستوان دوم علی بخش حسنوند و استوار دوم عزیزاله بهمنی امروز (سه شنبه 26 اردیبهشت ماه) با حضور فرمانده نیروی انتظامی خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی و انتظامی خوزستان پس از اجرای آیین‌های ویژه نظامی، عزاداری و وداع و اقامه نماز بر پیکر این شهدا به امامت آیت‌الله موسوی جزایری، از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان بر دوش همکاران این شهدا و مردم تشییع شد.

پیکر پاک این دو شهید فداکار به منظور خاکسپاری به محل زندگی آن‌ها در استان لرستان و همچنین شهرستان باغملک منتقل خواهد شد.

ستوان دوم علی بخش حسنوند و استوار دوم عزیزاله بهمنی از عوامل نیروی انتظامی اهواز در اثر حمله و تیراندازی افراد ناشناس به کلانتری 22 اهواز در بامداد روز یک‌شنبه ( 25 اردیبهشت ماه) حین انجام وظیفه به شهادت رسیدند؛ همچنین در پی از حمله مسلحانه یکی از مأموران نیروی انتظامی مجروح شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: