May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۷۰۷
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
0
برنامه‌ريزي عملياتي براي پيگيری جدی مطالبات
پول‌نیوز - مدير ناحيه يک موسسه اعتباري ثامن گفت: اولويت شعب برنامه‌ريزي عملياتي براي وصول مطالبات و جذب حداکثري مشتريان باشد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عباس فريد زاده در جمع روسا و معاونان سرپرستي يک تهران اظهار کرد: پيگيري مطالبات معوق يک روز به بالا موجب کاهش رشد مطالبات مي‌شود.

وي  با اشاره به تأثيرات آموزش رو در رو براي همکاران به‌منظور وصول مطالبات افزود: روسا و معاونان شعب به‌ عنوان نماينده ثامن بايد الگوي مناسب براي هر يک از نيروهاي جوان باشند و با آموزش و گسترش تجربيات خود پرورش نيروهاي جوان را مدنظر قرار دهند.

فريدزاده جذب منابع از طريق مشتريان جديد را يک برنامه هدفمند دانست و اضافه کرد : باوجود طرح‌هاي متنوع که براي مشتريان موسسه طراحي و پياده‌سازي شده است، هر يک از شعب با مسئوليت‌پذيري بتوانند منابع  ارزان‌قيمت بيشتري را جذب کنند.

ناصر سيفي سرپرست مديريت شعب يک تهران نيز در اين جلسه گفت: نگاه هر شعبه يک بانک بايد در سطح شعب عملي شود.

وي پيگيري جدي مطالبات را ضروري دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک با برنامه‌ريزي  مدون، عملياتي و تقسيم‌کار مي‌توان سرعت وصولي‌ها را بالا و تحقق اهداف و سياست‌هاي ثامن را شاهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: