May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۲۹۷۸۸
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
0
مجوز ساخت 2 نیروگاه خورشیدی در مهریز صادر شدپول‌نیوز - مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از صدور دو مجوز برای ساخت نیروگاه خورشیدی در شهرستان مهریز خبر داد و اعلام کرد: به زودی یکی از این نیروگاه‌ها مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

«محمدحسن صباغزادگان» در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان مهریز به تشریح وضعیت صنعت برق استان یزد و شهرستان مهریز پرداخت و درصد بالای مصرف تعرفه صنعتی نسبت به سایر تعرفه‌ها در شهرستان مهریز و کل استان را نشان از استفاده مناسب از این انرژی در جهت رونق تولید ارزیابی کرد .

وی ظرفیت افزایش داده شده پست 63 به 20 کیلوولت مهریز در سال 95 و به مدار آمدن پست 400 به 63 کیلولت مهرگان تا یک سال آینده را زمینه‌ی مناسبی برای توسعه صنعت  در شهرستان مهریز ارزیابی کرد .

وی مجوز صادر شده در این شهرستان برای ایجاد نیروگاه خورشیدی را 2 مورد اعلام و ابراز امیدواری کرد در ماه‌های آینده یکی از این نیروگاه‌های خورشیدی به قدرت 10 مگاوات، مورد بهره‌برداری قرار گیرد .

صباغزادگان از امام جمعه مهریز درخواست کرد که با توجه به جایگاه اثربخش تریبون نمار جمعه که با استفاده از آیات الهی و احادیث ائمه اطهار، مطالب را برای مردم بیان می‌کنند، ضرورت صرفه‌جویی و رعایت مدیریت مصرف را نیز در سرفصل مطالب قرار دهند .

«محمدرضا صحتی» مدیر عامل شرکت توزیع برق یزد نیز در ادامه تعداد مشترکین شهر مهریز را بیش از 37 هزار مشترک اعلام کرد و افزود: وسعت زیاد و پراکندگی مشترکین این شهرستان، شرایط خاصی را در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد می‌کند .

وی میزان خاموشی استان یزد در مقابل سایر استان‌ها را حدود 10 برابر کمتر بیان کرد و متوسط مصرف مردم یزد نسبت به کل کشور را مناسب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که با انجام اقدامات برنامه‌ریزی شده و فرهنگ‌سازی به استاندارد مطلوب مصرف نزدیک‌تر شویم.

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه جدید شهرستان مهریز عملکرد صنعت برق را موفق ارزیابی کرد و با اشاره به سابقه فرهنگی مردم استان یزد در امور صرفه‌جویی و قناعت، آمادگی نهاد نماز جمعه این شهر را در استفاده از ظرفیت بالای فرهنگی آن، جهت توسعه و ارتقای فرهنگ صرفه‌جویی اعلام کرد .
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: