May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۰۰۴
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
0
سيد حسام‌الدين طباطبائيان افزود: پس از بررسي اطلاعات ثبت‌شده مشتريان ثامن از طريق سازمان ثبت و احوال به‌منظور تکميل بانک اطلاعاتي؛ مشترياني که اطلاعات آنان داراي مغايرت است از طريق پيامک اطلاع‌رساني شده است.
فراخوان ثامن برای تکميل اطلاعات حساب های مشتريان
پول‌نیوز - سرپرست مديريت سازمان و روش‌ها گفت: در راستاي اجراي دستورالعمل‌هاي مبارزه با پول‌شويي و به استناد بخشنامه بانک مرکزي ج.ا.ا مبني بر ارائه نکردن خدمات به مشتريان داراي اطلاعات شناسنامه‌اي و کد ملي ناقص، ثامن با فراخواني نسبت به تکميل اين دسته از اطلاعات اقدام مي‌کند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سيد حسام‌الدين طباطبائيان افزود: پس از بررسي اطلاعات ثبت‌شده مشتريان ثامن از طريق سازمان ثبت و احوال به‌منظور تکميل بانک اطلاعاتي؛ مشترياني که اطلاعات آنان داراي مغايرت است از طريق پيامک اطلاع‌رساني شده است.  

وي با تأکيد بر اينکه، براي جلوگيري از  مسدود شدن حساب‌هاي مذکور با توجه به ارسال پيامک به اين دسته از مشتريان، مي‌بايست با مراجعه به شعب نسبت به احراز هويت، ثبت، تکميل و اصلاح اطلاعات در سيستم، اقدام کنند، تصريح کرد: در صورت مراجعه نکردن به شعب حساب اين دسته از مشتريان مسدود مي شود.

طباطبائيان همچنين خاطرنشان کرد: بر اساس ليست اعلام‌شده از سازمان ثبت‌احوال حساب‌هاي مشتريان فوت‌شده برابر دستورالعمل از طريق شعب مسدود مي‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: