May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۶۰۲
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
0
اعلام ساعات کار بانک پاسارگاد در ماه رمضان
پول‌نیوز - بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌میهنان عزیز، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در این ماه مبارک اعلام کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، کلیه شعبه‌های این بانک در تهران و شهرستان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح الی 16 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 صبح الی 12:30 بعدازظهر، کلیه خدمات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان عزیز ارایه می دهند.

بر این اساس، ساعات کار شعبه‌ قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 12:30 خواهد بود، همچنین ساعت کار شعبه کیش در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 15:30 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 می باشد.

همچنین واحدهای مختلف بانک، در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، از ساعت 9 صبح آماده پاسخگویی و ارایه خدمات به مشتریان گرامی هستند.

واحدهای ستادی بانک پاسارگاد مانند سابق، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی15:30 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: