May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۰۷۰۱
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
0
علیرضا نوذری پور گفت: البته شرایط مناسب آبی امسال نباید منجر به مصرف بیش‌تر مشترکان شود، بلکه مصرف درست را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم، چون با نبود تناسب جمعیت در تهران مواجه هستیم.
برای تأمین مطمئن آب تهران آمادگی کامل داریم
پول‌نیوز - قائم مقام آبفای استان تهران گفت: برای تأمین مطمئن آب تهران آمادگی کامل داریم.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، علیرضا نوذری پور گفت: البته شرایط مناسب آبی امسال نباید منجر به مصرف بیش‌تر مشترکان شود، بلکه مصرف درست را باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم، چون با نبود تناسب جمعیت در تهران مواجه هستیم.

او ادامه داد: در فصل زمستان که مصرف آب کاهش می‌یابد تأسیسات آب را سرویس می‌کنیم تا برای اوج مصرف در تابستان آماده ارائه خدمات باشند.

قائم مقام آبفای استان تهران به افزایش مصرف در ساعاتی از ماه رمضان اشاره کرد و افزود: اوج مصرف آب در ماه رمضان تغییر می‌کند و در ساعاتی از نیمه شب مصرف به اوج می‌رسد به همین علت از مشترکان خواستاریم درست مصرف کنند.

٧٠ درصد تهران زیر پوشش شبکه فاضلاب است

نوذری پور در بخش دیگری از سخنانش گفت: در شهر تهران حدود ۷۰ درصد شبکه فاضلاب را اجرا کرده‌ایم و بقیه طرح‌ها در حال اجراست.

او خاطرنشان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اجرای پنج تصفیه‌خانه فاضلاب به عهده آبفای استان تهران بود که آن‌ها را به نتیجه رساندیم و دو طرح دیگر به آن‌ها اضافه شد که بر این اساس چهار تصفیه‌خانه فاضلاب افتتاح شد و سه تصفیه‌خانه پردیس، پیشوا و اسلامشهر در روزهای آینده افتتاح خواهد شد.

نوذری پور مهم‌ترین برنامه امسال را اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه هفتم آب تهران اعلام کرد و گفت: طرح فاضلاب تهران نیز با شتاب بیش‌تری پیش می‌رود.

او با اشاره به این‌که از ثبات خوبی در زمینه تأمین آب و جمع‌آوری فاضلاب برخورداریم و نیاز است با تأمین منابع مالی شاهد سرعت بیش‌تری در اجرای طرح‌ها باشیم، افزود: طرح رینگ تهران با نام قمر بنی هاشم سرعت خوبی ندارد که اگر منابع مالی کافی داشته باشیم سرعت کار افزایش خواهد یافت.

قائم مقام آبفای استان تهران با اشاره به این‌که این طرح دو بخش اولویت‌دار دارد که به پایداری شبکه آب تهران کمک می‌کند، گفت: در شرق و جنوب غرب تهران طرح رینگ تهران اجرا شده و بخش‌هایی از آن نیز به بهره‌برداری رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: