May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۱۷۳۲
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
0
فیلم جدید «پوران درخشنده» به سینماها آمدپول‌نیوز - «زیر سقف دودی» به عنوان فیلم جدید پوران درخشنده از 17 خردادماه در سینماها به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» جدیدترین ساخته پوران درخشنده که در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمده بود از چهارشنبه 17 خرداد در سینماهای سراسر کشور اکران خود را آغاز کرد.

در «زیر سقف دودی» که به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد، مریلا زارعی ، فرهاد اصلانی ، بهنوش طباطبایی ، هوشنگ توکلی ، آزیتا حاجیان ، مریم بوبانی ، شهرام حقیقت دوست ، حسام نواب صفوی ، هادی مرزبان ، رسول نجفیان ، فریبا متخصص ، نفیسه روشن ، فرشید زارعی و ابوالفضل میری، لاله مرزبان به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی شود و به بحران می رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می کند...»

«زیر سقف دودی» نامزد 6 سیمرغ بلورین از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود که در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای مریلا زارعی و بهترین چهره‌پردازی برای ایمان امیدواری موفق به دریافت سیمرغ بلورین فیلم فجر شد.

«هیس دخترها فریاد نمی زنند» فیلم قبلی پوران درخشنده سال 1392 اکران شد که به عنوان یک اثر جسورانه با استقبال مخاطبان در سینماها مواجه شد و واکنش های متفاوتی را در سطح جامعه برانگیخت.

منبع: عصرایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: