May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۱۷۹۲
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
0
افتتاح 8 طرح در استان خراسان رضویپول‌نیوز - با به بهره برداري رسيدن ٨ طرح صنعتي با تسهيلات ٤ ميليون يورو تسهيلات ارزي و ٧٠ ميليارد تومان تسهيلات ريالي بانك صنعت و معدن براي ٥٥٠ نفر اشتغال مستقيم در استان خراسان رضوي ايجاد شده است .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين طرحها شامل داروسازي طاها، اسرار پوياي شرق، ايمن خودرو شرق ، پارت پاپيروس، آزمايشگاه تستا، نگين نگر خراسان، پرين بتون آمود و پمپ فرمان طوس است.

بنا به اين گزارش ١٥ طرح صنعتي نيز با بهره مندي از ٢٧٢ميليون يورو و ١ ميليارد و ٧٠٠ ميليون يوآن چين تسهيلات ارزي و ١٤٠ ميليارد تومان تسهيلات ريالي اين بانك در استان خراسان رضوي درحال اجرا است كه جمعا ١٥٠٠ شغل مستقيم ايجاد خواهد كرد.

گفتني است صنايع كوچك و متوسط استان خراسان رضوي تاكنون بيش از ١٠٠ ميليارد تومان تسهيلات در قالب طرح رونق توليد از بانك صنعت و معدن تسهيلات دريافت كرده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: