May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بازديد مدیرعامل بانک کشاورزی از یک مجتمع دامپروری در چین
پول‌نیوز - دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز پنجشنبه هجدهم خرداد از مجتمع دامپروري «ژوچن» در حومه پكن بازدید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سالانه ١٠٠ هزار راس گاو و ٣٠٠ هزار گوسفند در مجتمع « ژوچن» ذبح مي شود و تمام بخش های زنجيره توليد شامل: پرورش دام، كشتارگاه، قطعه بندي، فرآوری، بسته بندی، توزيع، بازاريابی و فروش در اين مجتمع فعال هستند.

بر اساس این گزارش، ذبح دام در اين مجتمع منطبق با شرع اسلام و محصولات آن دارای برچسب حلال است و به بسياری از كشورهاي مسلمان صادر مي شود.

این گزارش می افزاید، مجتمع « ژوچن» که از سال ١٩٩٩ راه اندازی شده است و فعاليت های آن توسط بانك توسعه كشاورزي چين تامين مالی می شود، گواهي نامه های مختلف بهداشت و استاندارد از موسسات معتبر بين المللی و چینی دارد و بخشی از دام مورد نياز آن در داخل مجتمع و بخشی دیگر نيز تحت نظارت از سوي  دامداران خرد تامين می شود.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده برای شرکت در«شصت و هشتمين اجلاس كميته اجرايي آپراكا» و «همايش بين المللي خدمات مالي و فقرزدايی» به چین سفر کرده است و  روح الله خدارحمی  عضو  هیئت  مدیره  بانک کشاورزی نیز در  این سفر وی را همراهی می کند.

بازديد مدیرعامل بانک کشاورزی از یک مجتمع دامپروری در چین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: