May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۱۸۵۵
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
0
پول‌نیوز - رونالدو در دیدار نهایی لیگ قهرمانان با زدن دو گل توانست ۱۱ گله شود تا بالاتر از لیونل مسی به عنوان آقای گل این فصل رقابت ها انتخاب شود.
کریم بنزما معتقد است هم تیمی پرتغالی او به هیچ وجه بازیکن مغروری نیست.

 رئال مادرید در این فصل با زوج بنزما و رونالدو در خیلی از دیدارهای خود حاضر شد و موفق شد عملکردی خوب داشته باشد و یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

رونالدو در دیدار نهایی لیگ قهرمانان با زدن دو گل توانست ۱۱ گله شود تا بالاتر از لیونل مسی به عنوان آقای گل این فصل رقابت ها انتخاب شود.

کریم بنزما با تمجید از ستاره پرتغالی گفت: من واقعا برای توصیف رونالدو حرف خاصی ندارم و وقتی نام او را می شنوم فقط احترام می گزارم. من درک خوبی از بازی او دارم و از بازی کنار او راحت هستم. رونالدو می خواهد همیشه توپ را داشته باشد و وقتی می دود این خیلی سخت می شود تا توپ را به او برسانیم. او بازیکنی است که همیشه به دنبال گلزنی است و همین باعث شده است تا فوق العاده باشد. البته بعضی مواقع که انتظار ندارم او توپ را  به من می دهد و من باید کار را تمام کنم. در کل باید بگویم که با وجود تلاش های زیاد او برای گلزنی در ترکیب رئال مادرید او به هیچ وجه بازیکنی مغرور نیست که تنها به خود فکر کند.

کریم بنزما این فصل عملکردی خوب در رئال مادرید داشته است و به نظر می رسد او حداقل یک سال دیگر در جمع مادریدی ها حضور داشته باشد. هر چند درباره حضور او در تیم ملی فرانسه هنوز پیشرفت خاصی حاصل نشده است و دیدیه دشان همچنان این بازیکن را به تیم ملی فرانسه دعوت نمی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: