کد خبر: ۲۳۲۰۳۰
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
0
پول‌نیوز- رییس اداره محیط زیست ‌کرج ‌گفت: مشکل فاضلاب جاری در معابر و خیابان‌های محمدشهر جدی است. ‌

حمیدرضا لشکری‌، اظهار کرد: جاری شدن فاضلاب در معابر و خیابان‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات ساکنان محمدشهر است.وی ادامه داد: جاری شدن فاضلاب علاوه بر اینکه چهره زشتی به شهر می‌دهد، از لحاظ زیست‌محیطی نیز مشکل دارد و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

لشکری افزود: باید با پیگیری‌های لازم اقدامات اساسی برای استاندارد کردن سیستم فاضلاب شهری محمدشهر صورت داد.این مسئول تصریح کرد: با توجه به رشد جمعیت و افزایش تعداد واحدهای مسکونی در این شهر باید هرچه سریع‌تر در این زمینه اقدام کرد؛ چون اجرای طرح‌های بهسازی و ساماندهی سیستم فاضلاب در سال‌های آینده دشوارتر خواهد شد.

لشکری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به دیگر مشکل محمدشهر اشاره‌ کرد و افزود: آبیاری برخی مزارع با فاضلاب از دیگر مشکلات این شهر است.رییس اداره محیط زیست کرج ابراز کرد: آبیاری مزارع با فاضلاب، باعث نفوذ مواد آلوده فاضلاب به محصولات‌کشاورزی می‌شود که این امر تهدیدی برای سلامت مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید.

وی اضافه‌ کرد: مسئولان مربوط باید با جدیت بیشتری از ادامه روند آبیاری مزارع با فاضلاب جلوگیری ‌کنند؛ چون این اتفاق باعث بروز بیماری در افراد می‌شود و موضوع بی‌اهمیتی نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: