May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۲۰۹۵
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
۱
همتی گفت: صادرات استان فارس در سال 94 در بخش‌های مختلف به میزان 723 میلیون دلار بود که در سال 95 به هزار و 43 میلیون دلار افزایش یافت که از نظر وزنی و ارزشی بیش از 40 درصد رشد داشته‌ایم.
صادرات روزانه 100 تن میوه و تره بار به قطرپول‌نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از ارسال اولین محموله غذایی به صورت هوایی از شیراز به دوحه خبر داد و گفت: روزانه ۱۰۰تن میوه و تره‌بار به قطر صادر می‌شود.ش

علی همتی با اشاره به تحریم قطر و مسدود شدن راه‌های ارتباطی این کشور گفت: باید از فرصت پیش آمده برای توسعه صادرات استفاده کنیم و از این رو آمادگی داریم مصالح ساختمانی را از شیراز و با هماهنگی با بندر بوشهر به کشور قطر صادر کنیم.

وی همچنین اظهار کرد: صادرات استان فارس در سال 94 در بخش‌های مختلف به میزان 723 میلیون دلار بود که در سال 95 به هزار و 43 میلیون دلار افزایش یافت که از نظر وزنی و ارزشی بیش از 40 درصد رشد داشته‌ایم.
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
22:24 - 1396/03/21
امیدوارم آبروی ما را با پرتقال های خشک شده و بدون آب نبرند.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: