April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۲۱۰۵
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
0
پول‌نیوز- این در حالیست که تسلا از مدل جدید اتومبیل‌های الکتریکی خودش هم رونمایی کرد. اتومبیلی که با نام مدل Y راهی بازار می‌شود. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از مدل Y به بیرون درز نکرده و تنهای تصویری سیاه و سفید از آن موجود است.

براساس اطلاعات منتشر شده این اتومبیل تا چند سال آینده راهی بازار می‌شود و فعلا نباید منتظر آن باشیم. تا زمان عرضه مدل Y هم تسلا روی فروش مدل ۳ تمرکز خواهد داشت تا بتواند این محصول را به صورت عمده راهی بازار کند.

در تصویر منتشر شده به این موضوع پی خواهید برد که مدل Y در کلاس اتومبیل‌های SUV قرار نمی‌گیرد و ظاهری شبیه به مدل ۳ خواهد داشت. با توجه به گفته‌های تسلا اتومبیل جدید تا چند سال دیگر راهی بازار می‌شود. این شرکت قصد دارد اولین کامیون برقی خودش را هم تولید و راهی بازار کند که هنوز اطلاعات بیشتری هم از این مدل منتشر نشده است.

اولین تصویر از اتومبیل تسلا مدل Y را ببینید

منبع: دیجی کالا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: