پول‌نیوز- تازه‌ترین گوشی پرچمدار شرکت اچ تی سی به نام یو 11 سرانجام از راه رسید. این گوشی از سخت افزار قدرتمندی برخوردار است.

HTC U11 دارای نمایشگری 5.5 اینچی و لمسی با دقت 2560 در 1440 پیکسل و 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپری است.

پردازنده هشت هسته ای قدرتمند این گوشی Snapdragon 835 نام دارد و برای آن دو دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و 16 مگاپیکسلی در جلو برای تهیه عکس های سلفی گنجانده شده است. نکته جالب این است که دوربین سلفی این گوشی قدرتمندتر از دوربین پشتی آن است.

گوشی یاد شده فاقد جک هدفون است و به جای آن یک بسته هدفون بی سیم با قابلیت حذف صدای مزاحم و تنظیم موسیقی طراحی و درنظر گرفته شده است.

حسگرهای فشارسنج در دو طرف این گوشی باعث می شود تلفن همراه مذکور به دست گرفته شدن توسط کاربر را درک کند و از این فناوری می توان برای دسترسی میانبر به برخی خدمات و قابلیت ها بهره گرفت. HTC U11 در سه رنگ آبی، سیاه و نقره ای عرضه می شود و قیمت آن 650 دلار است.
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: