کد خبر: ۲۳۲۶۷۱
۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
0
بوتیک های فوق العاده که کالاهای قیمیتی با قدمت چند صد ساله را ارائه می دهند موجب شده تا توکیو در کانون توجه جیب چینی ها باشد!

پول نیوز، مازیاردانیالی- کالای لوکس و گردش مالی این بازار همواره یکی از مهمترین و در عین حال جذاب ترین مباحث اقتصادی بوده است. با توجه به تقاضای بالا و پول چشمگیری که در رابطه با این بازار وجود دارد فعالیت های اقتصادی متنوعی نیز شکل گرفته که هر ساله انواع کالاهای لوکس از یک خودکار گرفته تا پوشاک و خودرو را روانه بازار می کنند. در رابطه با ظرفیت های این بازار اشاره به این نکته کافی به نظر می رسد که حتی در دوران بحران جهانی اقتصاد شاخص تقاضا در این بخش کمترین کاهشی را ثبت نمی کند و شاید این میل به متفاوت بودن و خاص به نظر آمدن است که برای گروه ویژه ای از مشتریان پایانی ندارد.

براساس مطالعات و ارزیابی های میدانی، چینی ها یکی از مهمترین مخاطبان کالای لوکس در جهان هستند. فرقی نمی کند این گروه از کالاها در بازار چین عرضه شود یا اینکه در جریان گردشگری لوکس ساکنان سرزمین اژدها خریداری شوند. به هرترتیب چینی ها نقش مهمی در رونق بازار مذکور دارند.

براساس گزارشی که اخیرا توسط گروه مشاوره بوستون منتشر شده مقداری از بازار داخلی کالای لوکس در کشور چین فاصله گرفته و  با  5 شهر بین المللی که به عنوان محبوب ترین مقاصد گردشگری لوکس چینی ها در جهان شناخته می شوند، آشنا خواهیم شد.

گروه مشاوره بوستون در واقع شرکت مشاور مدیریت آمریکایی است، که دارای 81 دفتر ارائه برنامه‌ریزی راهبردی و خدمات مشاور مدیریت در 45 کشور است.

شرکت مشاوره بوستون در سال 1963 توسط بروس دی. هندرسون راه‌اندازی شد و در حال حاضر به‌عنوان یکی از سه شرکت بزرگ مشاوره در جهان شناخته می‌شود، که خدماتش را به شرکت‌های خصوصی، عمومی و دولتی، سازمان‌های ناسودبر و دولت‌ها ارائه می‌نماید.دفتر مرکزی این شرکت در شهر بوستون، ماساچوست قرار دارد. برخی از مشتریان این شرکت عبارتند از: مایکروسافت، فایزر، گوگل، آی‌بی‌ام، امریکن ایرلاینز، فورد، ایتنا، گروه تاتا، دولت کانادا و دولت فدرال ایالات متحده آمریکا.(ویکی پدیا)

 

نام شهر مطرح در حوزه مد و پوشاک یعنی میلان ایتالیا در رده پنچم قرار دارد. گردشگران ثروتمند چینی عاشق برند شاپ های لوکس میلان هستند.

ثروتمندان چینی، کالاهای لوکس و محبوب ترین شهرها! (+عکس)


در رده چهارم شهر ماجراجویان ثروتمند، نیویورک قرار دارد. چینی ها علاقه زیادی به سبک زندگی آمریکایی دارند و به همین دلیل نیویورک یکی از محبوب ترین مقاصد توریستی آنهاست و البته در این میان نیویورک مکانی خاص برای خرید کالاهای لوکس و متفاوت است.

ثروتمندان چینی، کالاهای لوکس و محبوب ترین شهرها! (+عکس)


پاریس؛ قطعا از ابتدای متن منتظر اشاره به نام این شهر مطرح بین المللی بویژه در صنعت مد و کالاهای کمیاب لوکس بوده اید. گردشگران چینی با استقبال خود از بازار کالاهای لوکس در پاریس آنرا به رتبه سوم رده بندی رسانده اند.

ثروتمندان چینی، کالاهای لوکس و محبوب ترین شهرها! (+عکس)


نام لندن در رده دوم لیست امروز قرار دارد. حضور در این شهر و خرید کالاهای خاص و گران قیمت از بوتیک هایی با شهرت جهانی برای ثروتمندان چینی یک افتخار محسوب می شود. اینجا همه چیز برای تبدیل پول به یک حس لوکس فراهم است.

ثروتمندان چینی، کالاهای لوکس و محبوب ترین شهرها! (+عکس)


توکیو از ژاپن در رده نخست قرار دارد. این شهر به شدت میان گردشگران ثروتمند چینی محبوب است. بوتیک های فوق العاده، برند شاپ ها و فروشگاههایی که کالاهای قیمیتی با قدمت چند صد ساله را ارائه می دهند موجب شده تا توکیو در کانون توجه جیب چینی های پولدار باشد!

ثروتمندان چینی، کالاهای لوکس و محبوب ترین شهرها! (+عکس)

برچسب ها: برند ، لوکس ، چین ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: