May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۳۰۳۵
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
۱
در تهران حجم معاملات در حال افزایش است و با توجه به اینکه در ماه رمضان کاهش نسبی معاملات وجود دارد، پیش بینی می شود حجم معاملات افزایش یابد.
حجم معاملات مسکن افزایش یافتپول‌نیوز - رئیس اتحادیه مشاورین املاک گفت: دوران رکود مسکن به پایان رسیده و از مهر ماه فصل رونق این بخش آغاز خواهد شد.

در خصوص وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: در تهران حجم معاملات در حال افزایش است و با توجه به اینکه در ماه رمضان کاهش نسبی معاملات وجود دارد، پیش بینی می شود حجم معاملات افزایش یابد.
 
وی افزود: آخرین آمارها از معاملات این گونه است که تا خرداد ماه 96  درکشور بیش از 42 هزار و 850 قرارداد خرید و فروش و 201 هزار و57 قرارداد اجاره منعقد و در تهران نیز 13 هزار و 598 قرارداد خرید و فروش و 16 هزار 449 قرارداد اجاره منعقد شده است .
 
عقبایی با اشاره به اینکه وضعیت معاملات مسکن در سه ماهه اول سال 96 امید بخش بوده، گفت: فروردین ماه بدلیل اینکه پانزده روز اول بازار مسکن تعطیل است عملا شاخص مناسبی برای بررسی وضعیت مسکن نیست و اردیبهشت هم بدلیل تقارن با انتخابات این بازار راکد بوده اما در خرداد ماه بازار مسکن شاهد تحول در حجم معاملات خواهد بود.
 
رئیس اتحادیه مشاورین املاک با بیان اینکه بازار مسکن از ابتدای خرداد تا اواخر شهریور دوران پیش رونق را طی خواهد کرد، گفت: در این مدت در حوزه اجاره قطعا افزایش معاملات را شاهد خواهیم بود،خرید و فروش هم افزایش می یابد.
 
وی بیان کرد:اصلاح نظام بانکی و تغییر در روند اعطای تسهیلات موجب رونق بازار مسکن خواهد شد و سیر صعودی معاملات را تا آخر سال خواهیم داشت.
 
عقبایی در پایان تاکید کرد: رکود چهارساله مسکن به پایان رسیده است و از مهرماه سال جاری دوران رونق بازار مسکن فرا خواهد رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ساسان
Iran, Islamic Republic of
15:07 - 1396/03/28
جناب خرداد ماه هم تموم شد پس چی میگی شاهد خواهیم بود؟
مطمئن باش مسکن به این زودی ها حرکتی نداره.ملت تو نون روزشون موندن.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: