May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۳۰۴۴
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
0
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت های داخلی است.
رشد 26 امتیازی سایپا یدک در خدمات پس از فروش
پول‌نیوز - شرکت سایپا یدک در افزایش رشد امتیازات رضایت مشتریان از شرکت‌های دیگر ارائه دهنده خدمات پس از فروش پیشی گرفت.

به گزارش گروه خودرو پول‌نیوز، بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به نمایندگی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش شرکت سایپا، در سه ماهه چهارم سال ۹۵ نسبت به دوره مشابه سال قبل 26 امتیاز افزایش یافت که این میزان بالاترین درصد رشد در بین شرکت های داخلی است.

تمرکز شرکت های خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده داخلی و وارد کننده در ارتقاء رضایت مندی مشتریان در چند سال اخیر موجب حرکت سازنده و رو به رشد این شرکت ها برای رقابت در این زمینه شده است.

در بین شرکت‌های وارد کننده نیز شرکت معین موتور ارائه دهنده خدمات پس از فروش به برند پورشه بالاترین میزان رشد و امتیاز را به خود اختصاص داده است.

لازم به ذکر است این موفقیت سایپایدک بالاترین درصد رشد در رضایتمندی مشتریان در بین شرکت‌های خدمات پس از فروش و عامل مثبتی درجهت رشد 2.9% این شاخص در صنعت خودرو در سال 95 بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: