May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۳۰۴۷
۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
0
بیاتی گفت: دبیرکل آسیا پاسیفیک سازمان بین المللی فرودگاه‌های جهان (ACI) در نامه ای عضویت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را رسما اعلام و تایید کرده است.
عضویت فرودگاه امام در سازمان بین المللی فرودگاه‌های جهانپول‌نیوز - مدیرهمکاری های بین المللی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی  (ره) از تایید رسمی عضویت شهر فرودگاهی از سوی ACI خبر داد.

احمدرضا بیاتی با بیان این مطلب، افزود: دبیرکل آسیا پاسیفیک سازمان بین المللی فرودگاه‌های جهان (ACI) در  نامه ای عضویت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را رسما اعلام و تایید کرده است.

 به گفته وی، پتی چاو در این نامه ضمن تبریک الحاق فرودگاه امام به این سازمان ، ابراز امیدواری کرده که عضویت این فرودگاه در ACI سبب ارتقاء کیفیت ایمنی وخدمات فرودگاهی شود.

دبیرکل آسیا پاسیفیک سازمان بین المللی فرودگاه‌های جهان همچنین نسبت به گسترش همکاری های  دوجانبه  ابراز تمایل کرده و تاکید کرده است که تعاملات فرودگاهی موجب رشد صنعت فرودگاهی و هوانوردی در ایران خواهد شد.

سازمان بین المللی فرودگاه‌های جهان (ACI) نهاد مرجع فرودگاهی دنیا است که ٥٧٤ عضو رسمی دارد. این اعضا اعم از فرودگاه، شرکت‌های فرودگاهی و شهرهای فرودگاهی هستند که مدیریت ١٧٥١ فرودگاه در ١٧٤ کشور جهان  را در اختیار دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: