May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۳۱۲۳
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
0
از آنجایی که کمبود آب می تواند خطر شروع سردردهای میگرنی را افزایش دهد، باید در طول روزهای گرم تابستان مطمئن شوید که تا حد ممکن آب مصرف می کنید.
5 توصیه برای کم کردن خطر سردردهای میگرنیپول‌نیوز -اگر شما مستعد ابتلا به سردردهای میگرنی هستید، گذراندن مدت زمانی طولانی زیر آفتاب می تواند شب هایی پر از سر درد و ناراحتی به همراه داشته باشد. از این رو برای کمک به محافظت از آفتاب شدید و پرهیز از سردردهای میگرنی دکتر سارین، مشاور مغز و اعصاب، چند توصیه برای شما دارد.
در ادامه این توصیه ها را به شما می گوییم:

– آب زیاد مصرف کنید
از آنجایی که کمبود آب می تواند خطر شروع سردردهای میگرنی را افزایش دهد، باید در طول روزهای گرم تابستان مطمئن شوید که تا حد ممکن آب مصرف می کنید. از این رو مصرف آب و حتی نوشیدنی های خنک را زیاد کنید و در تابستان تا حد ممکن آب، آبمیوه های تازه و دوغ مصرف کنید.

– از قرار گرفتن مستقیم زیر نور خورشید پرهیز کنید
از آنجایی که قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند منجر به سردرد شده و باعث میگرن شدید شود، همیشه وقتی بیرونید سر خود را بپوشانید؛ به خصوص اگر شغلتان در فضای باز است. هم چنین حتی اگر برای مدتی کوتاه بیرون می روید از عینک آفتابی و چتر برای جلوگیری از قرار گرفتن مستقیم در معرض آفتاب استفاده کنید.

– مقداری دارو همراه خود داشته باشید
اگر قرار است برای تعطیلات بیرون باشید یا سفری طولانی در پیش دارید، مطمئن باشید که داروهای مسکن یا ضد تهوع برای جلوگیری از تهوعی که از میگرن پیش می آید به همراه دارید.

– برنامه غذایی روزانه تان را دنبال کنید
شاید باورش برایتان سخت باشد اما اکثر مردم در تابستان احساس گرسنگی نمی کنند و به همین دلیل از خوردن صبحانه یا وعده های دیگر غذایی پرهیز می کنند. باید بدانید که وعده های غذایی به تاخیر افتاده یا نامنظم قطعا راهی مطمئن برای شروع شدن میگرن هستند؛ پس به برنامه غذایی تان بچسبید و بیخیال آن نشوید!



منبع:چاره چی

برچسب ها: سردرد ، سلامت ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: