ثبت سفارش و واردات لوازم خانگی بدون شناسه از تیرماه ممنوع شدپول‌نیوز - طبق دستورالعمل وزارت صنعت معدن و تجارت ثبت سفارش و واردات هفت قلم لوازم خانگی بدون شناسه از تیرماه ممنوع شد.

ثبت سفارش و واردات لوازم خانگی بدون شناسه و ثبت شناسنامه ممنوع شد.

وزیر صنعت در دستورالعملی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا برای گروه کالاهایی داروی انسانی، مواد مخدر و مواد تحت‌کنترل، مکمل‌های دارویی و غذایی، ملزومات و تجهیزات پزشکی، فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و آشامیدنی، فرآورده‌های زیستی انسانی و فرآورده‌های طبیعی، سنتی و گیاهی که مصارف انسانی دارند، را به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ کرد.

براین اساس در بخش لوازم خانگی زمان‌بندی برای ثبت شناسنامه و نصب شناسه کالاهای وارداتی و تولیدی در کنار استعلام و ثبت گواهی از سوی گمرک تعیین شده است.

طبق جدول 7 قلم لوازم خانگی از 31 خرداد ماه سال جاری باید نسبت به ثبت شناسنامه و اخذ و نصب شناسه برای واردات کالای مورد نظر اقدام کنند.

ثبت سفارش و واردات لوازم خانگی بدون شناسه از تیرماه ممنوع شد
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: