May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۴۱۴۶
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
0
 پول‌نیوز - معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توان بالای نظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این توان بالای نظامی ایران آمریکا را به‌پای میز مذاکره کشاند. 

سردار رسول سنائی راد با اشاره به‌ضرورت افزایش توان موشکی و دفاعی کشور گفت: امروز برای مقابله با آمریکا و زورگویی ایران باید توان نظامی را بالاتر برد. 
 
سردار سنائی راد با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان علیه انقلاب به جریان نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن امروز از طریق نفوذ در طبقات مختلف و ازجمله در بین مردم، نخبگان و مسئولان قصد دارد نقشه‌های خود را عملی کند که باید مواظب این جریان بود. 
 
وی با بیان اینکه باید هوشیار بود و اجازه نفوذ دشمن را نداد خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تغییر باور قصد نفوذ در بین توده مردم را دارد و باید با هشیاری این توطئه را خنثی کرد و اجازه نداد دشمن اهداف خود را عملی کند. 
 
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر ایران و پس از آن شلیک موشک‌های ایران به قلب داعش گفت: ایران با این اقدام خود به دشمنان و آمریکا نشان داد که بر سر مصالح ملی با احدی شوخی ندارد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: سپاه ، آمریکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: