کد خبر: ۲۳۴۴۰۹
۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
0
نباید سهم دولت را از بیمه کشاورزی سلب کردپول‌نیوز - مهندس مهرداد غضنفری امرایی در جلسه کارگروه اقتصادی و تولیدی استان لرستان اظهار کرد: بخش کشاورزی آسیب پذیرترین بخش تولید بوده چراکه بیشترین تأثیر را از شرایط محیطی می‌گیرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، وی اضافه کرد: در همین راستا سیاست دولت برای کاهش ریسک و خسارات وارده در این بخش پرداخت غرامت از مسیر بیمه است.

مهندس غضنفری امرایی با بیان اینکه نباید با اهمال، سهم دولت را از بیمه سلب کرد، افزود: برای ایجاد رغبت بین کشاورزان برای تحت پوشش قرار دادن تولید خود می‌بایست فرهنگ‌سازی بیشتری در این زمینه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان با بیان اینکه بیشترین زیربخش کشاورزی که تحت پوشش بیمه قرار گرفته حوزه طیور است، گفت: باید بررسی کرد که مردم چطور در این بخش بیشتر به سمت بیمه روی آورده‌اند و علت این اعتماد چه بوده است تا بتوان به سایر زیربخش‌ها آن را تعمیم داد.

وی خاطرنشان کرد: باید روندی را به سمت بیمه درآمدی پیش گیریم تا معیارهای برآوردی متفاوت شود و کشاورزان خسارت‌دیده غرامت‌های متفاوتی دریافت کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: