May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۳۴۵۱۵
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
0
وزارت جهاد کشاورزی اجازه واردات برنج را یک ماه و تا تاریخ یک شهریور سال جاری تمدید کرد.
مهلت واردات برنج تمدید شدپول‌نیوز - معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با ارسال نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت اجازه واردات برنج را یک ماه و تا تاریخ یک شهریور سال جاری تمدید کرد.

علی اکبر مهر فرد معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی با ارسال نامه ای به مجتبی خسروتاج معاون توسعه روابط اقتصادی، بازرگانی خارجی و رئیس کل سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط جدید واردات برج را اعلام و مدت زمان ورود این محصول را یک ماه افزایش داد و ورود این محصول را تا ابتدای شهریور ماه سال جاری با رعایت سایر قوانین موجود بلامانع دانست.

در این نامه آمده است:
«پیرو نامه شماره 020/30699 مورخ 1395/11/2 وزیر محترم جهاد کشاورزی در خصوص شرایط واردات برنج، بدینوسیله به استحضار می‌رساند که مهلت ترخیص، اعتبار ثبت سفارش و اعتبار اسناد تامین ارز واردات برنج تا تاریخ 1396/6/1 تمدید می‌گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید اقدام لازم به عمل آید و مراتب به نحو مقتضی به اطلاع واردکنندگان کالای مذکور برسد، بدیهی است سایر مفاد ابلاغیه مذکور به قوت خود باقی است.»
منبع: تسنیم
برچسب ها: برنج ، واردات برنج
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: