ابقای همتی به عنوان رییس شرکت اتکایی بیمه آسیاییپول‌نیوز - عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اتفاق آرای نمایندگان کشورهای عضو مجددا برای یک دوره دو ساله دیگر به ریاست شورا و ریاست هیئت مدیره این شرکت انتخاب شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، چهلمین جلسه شورای عالی بیمه اتکایی آسیایی در بانکوک پایتخت تایلند، برگزار شد که بر اساس آن عبدالناصر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به اتفاق آرای نمایندگان کشورهای عضو مجددا برای یک دوره دو ساله دیگر به ریاست شورا و ریاست هیئت مدیره و کمیسر بیمه فیلیپین(مقام ناظر بیمه فیلیپین) نیز به عنوان نایب رئیس این شرکت انتخاب شدند.

شرکت بیمه اتکایی آسیایی با عضویت ده کشور آسیایی چین، ایران، تایلند، فیلیپین، افغانستان، یونان، هند، سریلانکا، کره جنوبی و بنگلادش تحت نظر "اسکاپ" در سال ۱۹۷۹ شکل گرفت و در حال حاضر علاوه بر دولت های عضو، شرکت های خصوصی از کشورهای عضو اسکاپ نیز به عنوان سهامدار به شرکت پیوسته اند.

لازم به ذکر است در حاشیه جلسات اخیر این شرکت در بانکوک، دکتر همتی با برخی از روسای بیمه کشورهای عضو جداگانه دیدار و گفتگو کرد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: