May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
رشد 27 درصدی صدور کارت اعتباری بانک اقتصاد نوين
پول‌نیوز - به منظور افزايش توان خريد و با هدف افزايش رضايت‌مندي مشتريان صدور کارت‌هاي اعتباري بر اساس دستورالعمل‌هاي بانک مرکزي جمهوری اسلامي ايران در بانک اقتصادنوين در دستور کار قرار دارد که اين خدمت با استقبال مشتريان اين بانک در سراسر کشور مواجه شده است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين راستا تعداد کارت‌هاي اعتباري صادره اين بانک در پايان خرداد ماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 27 درصد رشد نشان مي‌دهد.

همچنين تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اينترنت بانک، پيام کوتاه بانکي و موبايل بانک اقتصادنوين در پايان خرداد از مرز 4 ميليون 300 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران اين چهار خدمت در پايان خرداد 95 بيش از 15 درصد رشد نشان مي‌دهد.

علاوه بر اين تعداد خودپردازهاي فعال بانک اقتصادنوين در پايان خرداد به يک‌هزار و 87 دستگاه رسيد که با توجه به تعداد شعب اين بانک، بخش عمده اي از اين دستگاه‌ها در خارج از شعب بانک اقتصادنوين قرار دارد و خدمات متنوعي به دارندگان کارت‌ها شبکه شتاب ارايه مي‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: