کد خبر: ۲۳۵۰۳۱
۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
0
تعقیب وگریزدراسفراین بایک کشته و2 مصدومپول‌نیوز - به گفته شاهدان عینی پنجشنبه شب در تعقیب خودروی پلیس با خودروی 405 در خیابان شاهد اسفراین به علت بالا بودن سرعت خودروی پلیس و عدم کنترل مناسب، خودرو وارد پیاده رو شد و با سه نوجوان برخورد می کند که یک نفر در دم جان باخت و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسفراین اظهار کرد: این حادثه ساعت 21:59 طی تماس شهروندان به اورژانس اطلاع داده شد.

حبیب حسینی افزود: این حادثه سه مصدوم داشت که یک نفر در محل حادثه جان باخت و دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

وی با رد شایعات افزایش جان باختگان این حادثه گفت: هم اکنون 2 مصدوم انتقالی پس از عمل جراحی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان اسفراین هستند.

حسینی افزود: یکی از مصدومان حادثه پس از عمل جراحی شب گذشته به علت شکستگی بازو صبح امروز به بیمارستان بجنورد منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین هم جمعه صبح با تایید این خبر اظهار کرد: خوردی پلیس در پی تعقیب خودرویی بوده که با موتور سیکلت تصادف کرده بوده و از صحنه تصادف متورای شده بود.

سرهنگ جاوید مهری افزود: طی این تعقیب و گریز خودروی پلیس در خیابان شاهد با سه عابر در پیاده رو برخورد می کند که یک نفر در صحنه تصادف کشته شد و 2مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قراردارد .
منبع: ایرنا
برچسب ها: اسفراین ، پلیس ، حادثه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: